ویرایش جدید استاندارد BS 9999: 2017
نوشته شده توسط : bamana

موسسه استاندارد بریتانیا BSI استاندارد BS 9999: 2017″ ایمنی حریق در طراحی، مدیریت و استفاده ساختمان‌ها آئین کار” را بازنگری نمود.
هدف اولیه این استاندارد حصول اطمینان از این نکته است که معیارهای قابل‌ قبول تأمین جانی افراد می‌تواند در حوادث حریق ساختمان‌ها قابل‌ دستیابی باشد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، استاندارد بازنگری شده، با هدف تأمین تدابیر و روش‌های صحیح حفاظتی برای سلامت شاغلین و آتش‌نشانان، توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی بمنظور برقراری تمهیدات لازم جهت کنترل و کاهش اثرات حریق، از جمله دود و سایر محصولات حریق‌ های جدید فراهم می‌ نماید.

در مجله حریق می خوانید:

این استاندارد بازنگری شده در طراحی ساختمان‌های جدید و توسعه و نیز در جابجایی، توسعه و تغییر مصالح مورداستفاده در ساختمان‌های موجود کاربرد دارد. این استاندارد مورداستفاده معماران، مدیران ساختمان‌ها، مهندسان ایمنی حریق، ارزیابان ریسک حریق، کارکنان کنترل ساختمان، کارکنان آتش‌نشانی و امداد، نصابان کاشف‌های حریق و دود، نصابان سیستم‌های اطفای حریق آبی و بازرسین نقشه‌های سیستم‌های اعلام و اطفاء و بازرسی بمنظور ارائه گواهینامه می‌باشد.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: ویرایش جدید استاندارد BS 9999: 2017 , ایمنی حریق , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , مجله ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: